Verteporfin-terapi

Var altså det eg dreiv på med igår.’

Flott ord ,men fekk faktisk veldig vondt i ryggen då eg fekk veska inn intravinøst.

 

Litt sånn skremmande.Akkuratt i det eg kjende at no var det igrunnen nok, var væska gått inn.

Laseren var no uproblematisk.

Lurer litt på kva som gjorde eg fekk ilt i ryggen….Reaksjon sikkert.Så frestar ikkje til å gjere det fleire ganger

No sit eg no her med solbriller.

Ser bedre ut med enn uten, men er litt ubehagelege å gå med heile tida:-)

Berre 25 timar att til eg kan ta dei av:-)Eg tel ned….

Veret ute er supert for meg,så la det regne

Kjem sola må eg dra for gardinene og det er no berre trasig:-)

Armen saknar uteaktivitet og det gjer no resten av kroppen og.

Har no prøvd å trene litt men går litt trått idag:-)

Går jo bedre etterkvart,

men går så innihelsiken seint:-)

Trur eg må finne på eit eller anna å ta meg til.

Finn liksom ikkje roa:-)Makk:-)

Ha ein fin dag

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg