Ut på tur

Fordelen eller bakdelen med å ta buss som er skulerute , er at det vert reine opplevelsen

Jaja..
Ventinga ved dei omtalte veglysa langs Jølstravatnet må ein no ta uansett.
Ganske flott langs vatnet i grunnen.
Fjell og vatn.Skjønnar turistane er begeistra.

Men så tok vi av…
På ein smal og isete veg der spora var tildels store..
Langt innover og oppover ein dal før det gjekk nedoveratt til hovedvegen.. .
Det var som eg kjende eg fekk ilt i magen og følte kvifor eg ikkje likar vinteren..
Sånn et det heime og når det frys på..
Endå så idag når det er kaldt…ingen opplevelse på isen når det mildvær.
All ære til bussjåføren 😚

Har benka meg i ein sofa på hotellet..
Lukter litt gammalt..
Satt på TV og funne meg kaffi..

Snart kurs..
Litt usikker kor på bygget men finn eg vel ut av..
Trur ikkje det startar før ti😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg