Kurs er tøff det altso

Laaang dag og eg er svolten.
Oppe 06…
Lunch 12 og middag 20..
Drukke kaffi til den store gullmedaljen..
Lang kursdag…
Ga oss litt før tida…18 er litt lenge.

Var bortom julehuset.. .mykje fint..
Eg kjøpte meg berre eit lite troll😉

Klarde ikkje gå i frå stakkaren.Attgløymd etter turistsesongen

Tok meg ein liten rusletur i nærområdet.
Tildels strødd men kom meg no heil innatt i hus..

Litt bale  med dusjen…
Vatnet renn feil veg…nett som på jobb.
No er det heldigvis dørstokk😉
Fekk no sopt mesteparten rette vegen

Glad det er bra med handdukar😉
Her er det forbedringspotensiale🤡

Har turnuskurs frå før ,men gjer seg med repetisjoner.. .
Berre at eg vart sliten.
Ny start i morra.
Til no har det vore paragraf 10 vi studerer😙
Har fått i meg både sjokolade og nøtter….
Ikkje bra dette her…
Men snart middag😙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg