Tid for innekos:-)

Det fine med mørke kvelder og romjul ,er at det er god tid til innekos.

Kjenner det gjer godt å kunne krype godt opp i sofakroken

Berre nyte det å vere til

Fyr i ovnen og god mat

Strikk,kryssordblad og Wordfeud:-)

Er i grunnen elendig i alt det der eg,men syns det er kos.:-)

Det gjeld å bevare trua og ikkje gi opp..

No er eg igrunnen ikkje så opptatt av å vinne…

Ja det hender eg er det og,men ikkje i wordfeud….Her handler det om å kjenne sin begrensing

 

Har traska meg ein tur etter vegen.Snøa og sånn litt småsurt,men friskt og godt.

Torer ikkje på fjellet…

Hadde til å med privatsjåfør på butikken idag eg:-)Snill son.

Likar ikkje køyre rundt på glatte smale vegar,men snart er det jobb att,og då må eg.

Inntil dess så vel eg det vekk når eg kan

Måtte ta med meg ei blå ku heim idag og eg:-)

Altfor glad i søtsaker og klarer rett og slett ikkje la det vere..

Der for den draumen om nokre kilo mindre:-)

Er rett og slett for makeleg av meg

Gidd ikkje bevege meg stort  utenom desse småturane mine etter vegen…

Rett og slett rågod på å kose meg:-)Kanskje eg burde få meg ein hoppy som krov litt bevegelse:-)

Ikkje veit eg,men går den vegen høna sparkar:-)

Ha ein fin fredagskveld:-)

 

3 kommentarer
    1. Wordfeud er så gøy!! Men ja, er så greit med mørketid ute, mer tid til kos inne 🙂 Her går det i å lese blogger, se på serier og filmer, spise og slappe av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg