Nytt år om litt

Snart 2018…
Litt sånn småtrist og melankolsk idag kjenner eg..
Har krølla meg opp i sofakroken med kaffikoppen😙

Null energi..
Snøar ute…og bles…litt småsurt
Normalt hadde eg no tatt turen min,men har ikkje lyst…

2017 har vore litt trasig..
Er sånn det er av og til i livet..
Ikkje vert ein yngre heller med åra.

Verda rundt oss er urolig og ganske så skummel syns eg..
Ein kan berre krysse fingrar for at det skal gå bra.

Viktig at vi  tek våre på kvarandre.
Kan vere nokon som treng ein der ein minst  ventar.

Trur eg skal halde meg her i sofakroken idag eg..
Sjå på tv,lese litt og berre slappe av

Ynskjer alle ei fin nyttårsaft😊

4 kommentarer
    1. Her blir det også sofakroken 🙂 Spise middag med Hr Frodith. Håper det ikke kommer noen flere 😀 Jeg er skikkelig asosial om dagen.. Pga har vært litt for mye i det siste.. Godt nytt år <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg