Opp som ein hjort og ned som ein lort

Å stå tidleg opp er oppskrytt.. .
No sit eg her og prøver å ikkje sovne…

Tatt tidleg helg kan ein sei

Vore nydeleg ute…sol og greier…
Eg er berre trøtt eg..
Kor vart det av energien..
Forsvant med formiddagsturen antagelig, for etterpå har eg ikkje sett snurten av den

Fristende å ta fjelltur, men må ærleg innrømme…torer ikkje…
Må vente litt til ,men vert litt lei av denne veg gåinga😗

Må finne på eit eller anna ….veit ikkje ka.. .lite lyst å sove no, eller kanskje det eg må…

Føler meg gammal og avdanka…
Er vel det eg er og.men kjennes nok bedre med aukande form…

Nei….mpå fyre i ovnen og ta meg sammen…sånn syting fører ingen plass  .går rett i dass Skiskyting på tv:-)Stafett:-)

God fredag

1 kommentar
    1. Jeg tok tidlig fri i dag, for å gå å hente medisiner til Hr Frodith som har brukket ribbeina… Skikkelig tidlig våkne hele uka, begge to… Stønn og jammer og opp med meg også… Og like greit med tidlig fri i dag da.. Lage middag, og pusle litt her…Og sove litt kanskje 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg