Reise kollektivt

Ikkje berre berre det.
No har eg og Larris hatt privatsjåfør til Dale..
Larrisen ville vere med jr.. så eg tok bussen.
Dyrt..
Når ein skal få att peng på nav får ein for kortaste veg ..med bil…
Får ikkje att det bussen koster for å sei det slik.

Viktig med mat før tannpleiaren bedøver så ein ikkje får følelsen att før til kvelden😉
Uten er håplaust…
Brukt peng eg idag…på meg😚

No venter eg på bussen….slepp skifte buss til Dale no…måtte eg idagtidleg

So no står eg her og høyrer på arabisk musikk og høyrer på eit språk eg ikkje forstår…
Slik våre nye landsmenn må føle det når vi snakker…
Men no må snart bussen komme…
Klar for handlerunde i Dale eg😚

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg