Mykje styr

Mykje ver ute.
Litt spent på om det gamle rasket vi har kasta ut ligg i ro i stormen..

Ja skal jo vekk Men må ha hengar og litt bedre ver
Eg klarer ikkje å flytte på det..for vinden er det nok ikkje eit problem..

No må eg rydde ut av veggseksjonen i stova og…..Ikkje fred å få:-)
Men altså…har ingenting å pakke det i og veit ikkje heilt korleis eg skal løyse problemet.
Får ta det fredag….fullt overalt liksom…
Men pusser ein opp så gjer ein det…

Vert nok ei råd…
Fått middag hos mamsen❤
Ikkje gjort ein skit…
Burde tenkt på det med veggseksjonen …
Dvs….eg tenkte på det så vidt, men gadd ikkje.
Armen krangler litt fortida..
Ser jr har ein plan, og til helga kjem broren…
Så innen den tid må eg ha rydda  
Tek det fredag føremiddag..
Så kan dei flytte kassane😂
Har ikkje att nokon på hjul

Vore meg ein tur til sjøen i vinden. ..

Godt å komme ut av støvet…
Blir nok bra til slutt men tek si tid😊

Fått fyr i lysa…ute er det eit ulande liv

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg