Livet med oppussing😊

I kveld kom eldstemann. Med flytteøsjer og malekoster..
Skal male kjøkkentak.

Barnebarnet lurte på om besta skulle flytte.
Går ikkje an å sove hos deg besta meir…sa han, og såg på alle øskjene som er stabla på soverommet der han brukar sove…
Måtte no sei at det ordna seg nok til slutt…
Har sleppt sønnene laus og gitt dei fritt spelerom…
Så her ryk den eine veggen etter den andre…
Mitt oppi rotet sit eg og gomler knekkebrød..
Akkurat no er det ein fordel at eg ikkje har støv på hjernen❤

Trur eg bør ha ein skikkeleg opprydding i saker og ting.
Er nesten utruleg kva eg får plass til i skuffer og skap…
Og eg har pakka vekk ting før🦊

Så imorra skal det rivast og malas
Eg får flytte til naboen så eg ikkje går i vegen eller seier dumme ting😉

Ute har vinteren igjen gjort sitt inntog…glatt og fælt..
God helg😊..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg