Malingslukt og kaos

Søndag.

Ute i huset mitt og ser på tingenes tilstand.
Mangler fortsatt litt maling i taket, og ser det er nokre bulker her og der.
Litt lite arbeidslys..
Men ferdig med det meste av malinga…

No er det elektriske.ting som må på plass, og gutta boys må få material i hus.. .

Håper på at det vert ferdig til påske..
Irriterer meg over høgre armen, og at eg ikkje får hjelpe til med nokon verdige ting…
Klarer ikkje ein gang rydde vekk platene….

Frustrerende..
Liker å jobbe med slike ting eg..
Jaja..sånn er det no..
Reknar med at dei vert passe lei både mora og oppussing…
Kan no vere greit at eg ikkje gjer det kvart år….

Den yngste av hjelparar.Matpausen tek vi hos oldemora:-)
Snart 10 og neste helg er det bursdagsfeiring i fokus❤

Kjenner malingslukt gjev meg hovudverk så får nok søkje om midlertidig oppholdstillatelse hos naboen.

Skal ha nytt golv og😂
Maleren har reist heim.

Men ting tek tid,og når dei er så snille og hjelper meg ,så er eg sjeleglad.Er ikkje tid for hjem:-)Men nesten,for eg veit ikkje heilt korleis det kjem til å bli:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg