Spreke folk😊

Imponert over alle spreke folka som suser rundt i skiløypene eller går på fjellet😊

Sjølv har eg nok med å vere i låglandet
Fått med meg olgull til Marit idag..

Vore ute…gått stripa mi etter vegen eg..
Må innrømme det ser flott ut å gå på ski…
Men held meg knapt på føtene på flate vegen…
Så eg let vere..
Må vere glad eg er mykje bedre i armen😊
Best å vere forsiktig… .

Har vore nydelig idag..
Her fekk eg vårfølelsen i blodet…
Så har dei meldt sprengkulde…
Pokkers greier spør du meg…
Eg vil ha vår eg

Mamma har strikka lotepusgenser…
Alt for avansert for meg…
Tek meg nokre omganger på heklegardina

Seige greier når eg ikkje har ånden…

Burde nok funne senga, men gidd ikkje det heller…
Skal ikkje vere enkelt😆

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg