Jau…..

No er det ikkje alltid eg likar det eg ser utanfor stovedøra.. .
Har snøa i natt.. .
Skikkeleg pissever ute..
Kroppen til gamla er stiv og støl….
Måleren viser pluss 3…
Går no oppover i det minste

No Vil Eg ha over 10 grader pluss og vårstemning…

I dag er d dagen…
Kva skjer borti Oslo idag…
På lokalradioen er dei sjølvsagt og opptatt av det.

Greit å få ei avklaring…
Og på kva som er greit og ugreit å gryte or seg

Eg lurer berre på ein ting…
Orker eg å gå turen min idag?
Til no er svaret definitivt  nei…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg