Morgenstund …..tull igrunn

Gamla og barnebarna ligg lettare henslengt i kvar sin krok

Trøtte er vi og klokka er snart ni
Denne flyttinga på klokka er ikkje berreberre😉

Åtte på denne tida igår..
Resten av familien søv.
Held eg med dei i…
Men kroppen min var så vanskeleg at eg sto opp😎

Hjelp til sjølvhjelp…

Ute høljer det ned…skikkeleg guffent.

Mykje på tapetet for ein gang skuld…
Årsmøte i grendalaget og basar i helselaget…

Innever…så midt i blinken sånn sett…
Nesten så eg gruer meg til å gå ut i bilen…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg