Det dundrer og banker

No har eg hatt følelsen av at hovudet vil eksploderer sidan i natt..
Helsikes hovudverk😎

Vert liksom heilt altoppslukende.
Sikkert migrene, for vanleg Paracet hjelp ikkje…
Er nok treninga igår …
Strekte nok litt mykje..
Lite slingringsmonn i denne skrotten.
No er eg vorten ganske så snufsete, så er no mulig at eg blir forkjøla.. .heng kanskje ihop.
Eller  det vært plutseleg litt mykje vår og pollen i lufta..
Kven veit…
Føler meg tett og slett tufs…

Går seg vel til utover dagen..
Drikk kaffi og prøver finne den gode følelsen….
Kognitiv terapi😊
Det positive er at det går no på fram med kjøkkenet…

Planen er å få vaske skap idag…
Eller var no det…
Må berre vente litt..
Ikkje 20 lenger kjenner eg…

Men..
Det er endeleg vår😊

Ha ein fin fredag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg