Endeleg noko positivt😋

Vore på auge pol.
Ikkje det at det er noko nytt..
Sånn kvar månad i årevis…
No er det 6 veker sida sist…
Og under over alle under…
Var ikkje komme ny væske…
Hipp hurra:-) slepp sprøyte denne gang og ny kontroll om 3 veker…
Håper det held seg som no.
Hadde vore magisk☺

Feira med å kjøpe meg middag

På coop😚
Ikkje vert å skeie for mykje ut…

Så lurer eg på..
Korleis klarer eg å bruke fleire tusen når eg i grunnen ikkje skal ha nokon verdens ting…
Bensin er greit…og litt mat…
Må skjerpe meg…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg