Utelampe på plass😉

Så no skal eg sjå lysare på livet på altanen😊
Ikkje at eg treng det på denne årstida,Men godt kva som er gjort…
Redd det vert litt av ei eletrikarrekning…
Eg kjem på stadig nye ting…
Men når eg først er igang…

Har prøvd å sortere div. I kasser…
Må ha hjelp til flytting av både ett og hitt…
Men kan jo gjere det meste klart…
Må innrømme at enkelte kasser er totalt usorterte…
Med håp om at eg tek det seinare…
I grunnen litt dritlei mitt eige rot..
Har same orden i hjernen som i huset seiast det…
Treng ikkje sei meir…
Grått og såkalt ute…
Eg har forflyttes meg til naboen.

Har som mål å lage middag😊
Lasagne…
Og Toro er min venn og syns den vert smellgod

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg