Organisasjonskultur og samarbeidsmuljø

Kursdag i Førde.
Viktig tema.
Sjølv om eg har vore på nokre slike kurs i åra sine løp,så treng ein å verte minna på temaet.

Viktig å sjå si eiga rolle i slike spørsmål .
Kven og korleis er eg.
Er eg den eg trur eg er eller oppfatter andre meg annarleis?

Kva kan eg gjere for at felleskapet skal fungere?
Veit eg har eit saftig kroppsspråk.

Det kan slå begge vegar.
Ein høster som ein sår heiter det…
Tja…
Er vel litt opp og ned med den sannheita😉

Diplom og greier…
Er ingenting i vegen med teorikunnskapane om emnet…
Utallige kurs…
Men så var det dette med praksisen…

Ein kan alltid verte bedre.
Sjå det beste i alle og framsnakke…
Slett ikkje enkelt…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg