Søvnlaus og halvgal

Ikkje veit eg om det var kurset eller maten eg ikkje tolde igår…
Men magen verker og gamla har vore oppe halve natta..
Å sei eg er frisk og opplagt er ein stor overdrivelse

Men slår ihel tid på nett og høyrer radio…godt innpakka i pledd…hovudet dundrer..auga myser…
Kaffien gjer godt og #nrk sognogfjordane ynskjer meg velkommen til ein ny dag…
Koselig det…
Ute passer veret til humøret mitt…
Skikkeleg pissever..
Heldigvis for alle skal eg ikkje på jobb😊
No prøver eg no starte på jobb positiv om eg er aldri så mygla…
Men…..
Toppmøte i Korea og trafikkulykker på vegane..
4.5 grader viser gradestokken…

Ynskjer alle ein strålande fredag😊
Gamla vert heks og skal på nye oppdrag med katten😚

#humor#ironi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg