Forvirra veggalus

Gått i halvørska i heile dag…
Eletrikaren er ferdig ,og visst det no ikkje går opp eit lys eller to for meg så veit ikkje eg…
Iallefall når eg får rekninga.. .

Men men…no er det no orden i sysakene…
Rydda ein del ,men gjekk lei…

Heksa skal på tur…
Dvs..har vore..
Tok berre stripa mi etter vegen…
Fekk nesten vinterfølelse…
Skikkeleg småsurt og kaldt…
Så imorra har eg bestillte sol…
Korvidt eg får det ,er uvisst…
Er ikkje så sterk i den typen kommunikasjon 😉

No er det sofa og avslapping…
God fredagskveld

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg