Det knaker overalt..

Ikkje berre berre å sove i eiga seng…
Brukte lenge på å venne meg til senga til naboen…
No er det på an igjenn…
Trudde eg hadde ei superseng eg…
Ikkje huksa eg at den var så hard😚

Vridd og vrengt på denne skrukkete og stive skrotten i heile natt..
Søvn vart det mindre med…
Kjenner fortsatt lukta av lakken …

Men nyt utsikta mi, mens eg får i meg kaffikoppen😊

Godt å vere heime att, sjølv om eg fortsatt ikkje er heilt imål😚

Til og med sauen er kommen på plass😎

Driv å psykar meg opp til å dusje…
Seier det meste…
Ha ein flott fredag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg