Snasen kar

Vart som snarast kjend med denne karen idag.
Snasen kar🙂pen å sjå på…
Men….treg…
Mulig han hadde kvaliteter eg ikkje la merke til,men takke meg til Larris😊
Spretten og lett til sinns.
Kjapp på labben og lett å ha med å gjere😊

Kva han andre heiter veit eg ikkje.var ein Peugeot…

Hadde vaska Larris og sa dei…trur dei har sandblåst…
Aldri hatt så mange striper…
Men vi er trygt heime…
Var no innom Møbelringen att.
Tok ein titt på sofaen og handla likegodt meir..
Fornøgd med servicen…
Men sikkert ikkje dumt når gamla er i handlemodus😚
No har eg gitt meg sjølv handleforbud
Dvs…treng skyvedørsgarderobe😚

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg