Suser i sivet

Pinsedag og vinden rusker rundt hjørna
Hatt besøk av gutane mine😋
Varmer ei snufsete mor og bestemor…

Hadde oss ein tur på kirkegården.
Besøkte pappa..
Syns eg høyrde han…
Dette er ikkje nokon blivande plass…..

Trur de ikkje eg fyl med?
Jaudå pappa…det trur eg

Men flott var det no der..
Var ikkje så mykje vind der heller..

Gutane mine besøkte og pappa og besten sine foreldre…
Var Flott på kirkegården om ein kan sei det slik…
Tid for å minnast og snakke om dei som ikkje er med oss lenger

No har eg krabba opp i godstolen..
Lei meg for forkjølelsen som hindrer meg i å orke fjelltur …
Men med ro i kroppen etter besøk på den fine kirkegården..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg