Morgenstemning og hostekuler

Som de skjønner så pleier eg forkjølelsen godt.

Har antageleg vore formykje ute i vinden..

No er halsen tett og det meste anna og kjennes det ut som…

Stakkars gamla.:-) Trur eg bør halde meg på sofaen idag og ta til vet:-)

Er irriterande rett og slett…Utruleg kor mykje ein føler ein burde gjordt når ein ikkje klarer:-)

Reine supermenneske:-)Kanskje eg bør prøve meg på medisinkurset att…..Tja…får sjå om eg finn ei legemiddelhandbok først:-)

Men ikkje endå….trur eg venter til i morra:-)No tek eg meg ein paracet…Den veit eg kva den hjelper for og imot:-)

Ha ein fin mandag:-)

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg