Mikroen på plass

Ellers så går det meste i dass😂

Vore hos tannpinaren og greve fram alt slags ulumskheiter frå under tannkjøttet..
Hol var der og…men då må eg ein annan plass

Nesten så eg ikkje har fått att føligheita i kjeften endå…
Men snakketøyet virkar…
Taut gnagsår i øyrene på ei stakkars dame som torde å besøke meg…

Sikkert pådratt seg migrene…
Men kjempekos med besøk…
Veret er nydeleg som berre det.
Var innom hth og fekk med meg mikroen.. .
Då gjekk det ikkje stort meir inn i Larris😉
Mamma var glad ho kom seg heil heim😊

No har eg vore flink å tatt litt på det der legemiddelkurset.. .
Fortsatt kjem eg ikkje inn på legemiddelhandboka..
Jaja…får svare det eg hugsar.. .
Litt feil får eg berre ta med.lærer av det og…
Imorra er det jobb😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg