Steike fint.

God morgon frå altanen.
Fuglane maser verre enn gamla
Sola skin og det er vakkert😊

Sjølv har eg dundrende hovudverk
Fann ut at eg ikkje hadde smurt nasa med solkrem igår😎
Her er normalt minst 15 …
Trudde ikkje eg hadde vore mykje i sola men ser slik ut😚

Så no er den balsamert😊
Fregnene formelig tyt  ut…
Kroppen er heilt full☺
Sånn er det berre…
Som ei gammal dame så til meg ein gang.. .
Stakkars deg som har fått ein slik sjukdom😊
Får vere som det er.

Her er det berre å nyte tilværelsen til eg skal på jobb😊

4 kommentarer
    1. Jeg har ikke fregner, men jeg synes det er veldig fint. Jeg har derimot føflekker. Og tåler IKKE sol særlig, jeg bruker faktor 50 jeg 😀 Gidder ikke ta noen sjanse 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg