Kom meg opp

Kom meg på fjellet..
Går ikkje fort…
Folk suser forbi på opp og ned…
Men….eg er no på fram

Rett og slett balsam for kropp og sjel.
Ikkje farten som tel, men opplevelsen😊

Lotta😊
Blid lita frøken som susa forbi både opp og ned.
Lykkelig på tur og glad i folk😉til og med gamla.
No likar eg hundar😊

Utsikt til Alden…
Flott utsikt kor enn ein ser på Vardeheia.
Går der for sjelden…
Tenkjer eg kvar gang eg er oppe.
Kan jo berre ta på meg skoa å vandre iveg…
Skjerpings.

Vakkert…

 

#Fjelltur #foto

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg