Endeleg på toppen att🎃

Snart ettårsjubeleum…
For ikkje å ha vore på Bygdeheia..
Liksom ikkje heilt hatt lyst sidan eg slo salto og forsterket foten

Er så fint oppå der…skjønner liksom ikkje den lange pausa

Er jo nett sånn passeleg tur for gamla…
Merkeleg med den farten.Brukte nøyaktig same tid som Ifjor
Trur eg er innstilt på ein frekvens eg ikkje kjem utav😊
Fortsatt sommer…men vind ute så er passeleg for meg…

Kort tur….
Vurderer om eg burde bevege meg meir idag…
Resten av veka er litt opptatt😎
Huset ser bomba ut…
Kan eg ta når eg får arbeidslyst….
Det er fråverande…
Ha ein flott tirsdag😊

#tur#foto#natur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg