Velferdsteknologi

Framtidas eldreomsorg..
Eller eit flott hjelpemiddel.
Ferre hender  krev annan måte å tenkje på.

Velferdsteknologiens ABC.
Spennande.
I dag var vi på oppstartsmøte på Skei i strålande varme…inne….
Vel hett ei stund…

Heretter vert det gruppearbeid…
Brukar å vere både lærerike og samlande slike ABC kurs
Begynner å dra på åra sjølv..
Dette er nok det som møter meg når så langt lir
Men hjelpemiddel kan ikkje erstatte menneskelig omsorg.
Det skal og vere på brukarane sine premisser.. .
Så no gler eg meg til å ta fatt…
Men eg likar å lese og faglitteratur kan vere kjekt.

Men idag var det vel hett.
Allikevel greit å høyre om Nordhordalandprosjektet..

Men litt teknologi har vi no alt…

Held på å renne vekk her eg sit.
Tidligvakt i morra.
Håper i grunnen på ei regnbyge..
Hadde vore godt for marka og friska opp lufta.

Men det styrer ikkje eg😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg