Gadd ikkje reise til bloksberg😎

Så her ligg eg

Stappmett av alt for mykje av mamma sin nydelige rømmegrøt.
Burde nok gått meg ein tur men gidd ikkje..
Grått og småtrist ute.
Myggver…
Stille og roleg men skodde og yr…
Har hatt sånn gidd ikkje dag…
Klarer no endeleg å male døra til sikringsskapet..
.har brukt salig lang tid på planlegginga…
Fort gjordt..
Planlegging er ikkje alltid av det gode…😊

Glad i blomster frå naturen❤
Desse syns eg er flotte.

Går på fram med teppet.
Verre med denne gardina…
Jaja…
No lurer eg på om eg kanskje berre skulle ha fått pussa ned denne kjellartrappa…
Kvifor eg ikkje tok den då eg måla kjellargangen er meg eit under…

Var nok usikker på om eg burde…
No angrer eg på at eg ikkje tok den…
Så kanskje det er passe feriearbeid viss veret vert grått…
Men først er det no jobb ei stund…

Er ingen som tek jobben frå meg

Eg er kvalm…
Jaja…må lære å styre meg

Hekser reiser med sopelim slike dager
Men denne heksa vert på sofaen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg