Sommer.raspeballer og fotball

Sol💥
Ikkje direkte sommertemperatur her med meg.
Høst på ein måte😊
Men sånn er det.
Sommartemperaturen er vel i hovudstaden..

Går ut i november sto det…
Så eg åt alt…
Tenk visst den vart liggande og glømd😄katastrofe

Planta to plommetre idag..
Håper dei overlever…og så..
Den gode raspeballmiddagen hos ho mor…dritgodt…
Eg et og et😁
Skikkeleg koser meg😅
Benka meg for å sjå Island spele kamp..
Må jo heie..no har det jo ikkje akkurat gått rette vegen.
Eine stakkaren blør…
Tøff sport..
Vurderte gå tur…gadd ikkje rett og slett…
Var då veldig til neseblod på islendingen..stakkars..
Imorra er det dagvakt.
Travelt for eit Bmenneske🍅

Vakkert ved fjorden ikveld.
Litt folk i hyttene rundt om for det er fleire båter på sjøen.
Sjølv har eg kråpe opp i sofaen og funne fram strikketøyet.
Fasinerande stemning på fotballkampen.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg