Hoggorm i jordbæra og gamla strauk til skogs:-)

Fekk seg ei mindre koseleg oppleving oslofrøkena  i jordbæra til ho mor..

Ho var nærmlig ikkje aleine om å vere der…Ikkje er orm hennar sterke side heller.

Stakkars.. Likar den ikkje eg heller….Uff…

So no får eg finne fram den store kantklipparen og få vekk litt gras…..Det likar næmlig denne ubedne gjesten:::

Men ikkje idag….

Eg har næmlig fått meg ny turveske:-)Den måtte jo testast…

Dritgod var den.

Heia Fagforbundet:-)

 

Flott utsikt fekk den og.

Ingenting er for meg slik balsam for sjela som å tråkke rundt i fjellet  etter endt arbeidsdag

Gjer godt.No må eg jo selvfølgeleg skrive meg i mantalet

Tenk om nokon gjekk glipp av at eg har vore der:-)

Kjekt med turbøker.

Vert nok endå meir folk som går her når dagsturhytta kjem.

Slik som no er ein nesten heilt aleine iverden følest det som:-)

Er utruleg vakkert.Må nytast:-)

Likar slike fjell som er slik at flest mulig orkar å gå dit:-)

 

Slike halvgalne hekser som gamla :-)Igrunnen skjønner eg at eg får gå aleine i fjellet:-)

Men no er eg heime.Gjorde godt med ein dusj:-)

Ikkje fullt så godt å dusje både meg og kjøkkenet i farris:-)

Det var liksom toppen av idioti idag.

Så no får eg roe litt ned tenkjer eg, så det ikkje tek ska:-)

Imorra har eg fri og forhåpentlegvis får eg sove til eg vakner av meg sjølv, sånn utpå føremiddagen:-)

Er visst meldt regn imorra.

Då må eg utsette klipping av gras  …Det må eg gjere….ormen treng ikkje den luksusen

Brasil har vunne i fotball visstnok…

No får eg sjå om eg finn noko anna enn fotball på tv….

Fortsatt god kveld

 

# fjelltur#foto#fagforbundet#humor

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg