Gamla nyt tilverelsen

Kan ikkje ha det bedre enn dette😊
Litt vind er berre fint.
Sommer idag og må nytast

Har klippet litt gras …berre litt.
Får bedre samvit😂
Kosa meg med fjellturer og nytt livet

På Alden håpar eg at eg kjem meg i løpet av sommaren.
No ligg eg i trening for bedre form…
Men den er desverre stabilt dårleg.
Tida eg brukar er stabil og langt over gjennomsnittet.
Men kva gjer vel det..
Eg koser meg på tur sjølv om eg tidvis hiv etter pusten og beina kjennes blytunge…

Vakkert på fjella i ytre Fjaler.

Boka verkar spennande og gamla soler flesket❤
Livet er supert.
God helg🌹

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg