Frisørbesøk må til:-)

Idag har gamla vore hos frisøren.Fått farga etterveksten.

Mulig eg er forfengeleg eller kanskje berre dum,men klarer liksom ikkje la det grå vekse ut:-)

Fekk ei overhøvling av augebryna i samme snuren.Dei har det med å vekse i alle retningar.Like gjenstridig som meg

Nydeleg sommarver og sidan eg ikkje var i sitte på altanen modus så strauk eg til fjells…

Høyres flottare ut enn pesa meg opp:-)

 

Fantastisk ute rett og slett,Sommar:-)Kjekt å gå å surre litt på fjellet i sval vind:-)Får litt trim samtidig som eg får frisk luft:-)

Gjorde godt og vart sliten:-)Varmen kan jo ta på ein stakkar for ikkje å snakke om alle kleggebita.Helsikens småkryp…

Vel heime vart det solseng og krimboka mi.Solbrent på skuldrane trass solkrem.Fregnene sprett ut og brunfargen den ser eg ikkje så mykje til

I morra er det seinvakt før ferien tek til:-)

Var innom grava til pappa og idag.Gjev ro på gravplassen.Tok meg ein prat med han som eg brukar gjere.Blomstrer så flott der.Mamma steller fint:-)Pappa -)

Likte godt blomster

 

#Tur #foto#humor

4 kommentarer
    1. Flott med fregner 🙂 Jeg blir heller ikke brun, men får ikke fregner heller…:-( Vil gjerne ha jeg 🙂 På mandag drar jeg til Stavanger og tirsdag Prekestolen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg