Kor vart det av energien?

No fekk vi no det regnet vi ville ha, og det i bøtter og spann.
Bør lufte meg litt ,men gruer meg til å ta på vestlandsbunaden.
Lenge sida sist…
Null energi.
Skulle ikkje tru eg hadde hatt ferie i snart 4 veker…
Trur eg må tvinge meg sjølv i bevegelse snart.
Har rikeleg eg kan gjere inne…
Men….

Fått i meg mat selvfølgeleg…
Det klarer eg uten den minste anstrengelse.

Kunne kanskje i det minste hente bosspann.Både her og hos naboen.
Litt grei kan eg vere på ein god dag🤣

Får hente fram litt vilje der energien mangler.
Vi trengde jo regn….berre det stoppar

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg