Gamla gjer det ho ikkje kan

Barnebarnet på sju ville lære å strikke…
Men….eg er best på å kaste tråden over pinnene sa frøken ,etter å ha øvd ei stund..
Så eg førde pinner og ho kasta…
Vi er supre på samarbeid…kom det frå frøken.Viktig å kunne jobbeilag og gjere det vi er best på…

Heilt sant..
Du må lage bukse til dokka for det har eg lova ho…
Jau..eg er jo reine mesterstrikkaren….
Sukk..Men frøkna har trua..

Sjølv er ho veeeeeldig god på fingerhekling…
Så mens besta etter beste evne og fantasi strikka bukse ,produserte frøken opptil fleire sjal

No har eg fått i oppdrag å strikke fellesoppgava ferdig og lage noko fornuftig utav det.
Sjølv var ho utsliten og nyt kveldsmaten.

Besta er litt trøtt etter natt og lite søvn…

Trur eg får rekke opp og lage eit skjørt…
Men ikkje sikkert sjefen godtar det.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg