Nesten butikktjuv….

Eller nesten…var på veg ut uten å betale eg…

Til mitt forsvar må eg sei at eg var sånn vel i underkant på søvn…
Sat på med jr.heimatt igår kveld…
Han skulle nett innom coop så gamla kom på nokre ting ho mangla…
Ved kassa scanna eg jo koden og fekk forklart om dei nye posane

Eg putta tinga oppi og tok nokre steg…
Då kom det forsiktig…
Du må jo betale…
Jau…megapinleg
Jenta vår høfleg ho…hadde opplevd det før..
Blikka til dei andre i køa så det meste…
Tett før eg gjekk gjennom golvet…
Uffameg..
Kva vert det neste…at det går an
Idag sov eg til 11.
Gått meg ein tur etter vegen..
Og havna på sofaen

..

Var megakos med monopol og barnebarn

Gruer meg til neste butikkbesøk…
Skremmande…
Håper det var fordi eg var sliten….

Gå meg ein støkk

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg