Onsdagsfundering før hanen gjel

Sir her i halvsvime og drikk kaffi,og håper kroppen skal våkne litt…
Kjennes  ut som eg er passert 100 og ser sikkert slik ut og.

Gårsdagen var superfin.
Idag er det vært og grått.
Vestlandsver.

No vil eg no tru vi har fått nok regn til desse vannbassenga.
Håper på superfin september.
Ein fin høst gjer susen.

Misunner A menneska som syns det å stå opp tidleg er ein velsignelse…
Bevares…
Hadde eg ikkje vore så stuptrøtt og kroppen så stiv så hadde eg vore einig.
Ikkje dei store nyheitene på nett heldigvis.

Ha ein super onsdag.
Eg må berre våkne først

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg