Heks

Av og til tenkjer eg…
Ser rett og slett ut som ei heks.
Madam mim😍
Jaja…eg får vere som eg er…

Høsten er her…
Tenkte eg skulle lese meg opp på Lean.

Denne vann eg…
Trur den er bra.
Men dagen har gått i full fart og eg har i grunnen ikkje fått utrette det slag.
Det var den fridagen.
Fyrt i ovnen ikveld.
Høyrer høsten til og er litt kos.
Har krølla meg opp i sofaen med strikketøyet.
Litt TV og litt data..
Ein normal kveld hos gamla.
På tide å finne fram refleksvesten.
Det er høst og hjortejakt.
Begge deler krev at ein er synleg.

Viktig å sikre seg sjølv

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg