Hjelpe meg…

😎Ein ting  er sikkert….
Ikveld var sofaen steike god å sige ned i

Hatt ein fin dag…
Fått trimma både hjernen og lattermusklene…
Men kjenner at eg er ikkje 20 lenger.
Lang arbeidsdag…
Men hatt det kjekt…
No veit eg ikkje heilt om eg var den einaste🤣
Gjekk rett på tur…ramla nesten inntatt døra.
Men…henger opp klærne…
Skoa er det berre med..
Rett i dusjen og på sofaen..
Føler meg heilt ferdig😂
Men sånn godsliten…
Tok meg ein skillingsbolle…..

No lurer eg på kor mange bakterier som svirrer rundt på desse…
Et dei uansett…
Endeleg har eg fått litt plommer😁

Ser på Solgt…
Kos..
No har gamla 3 dager fri…
Skal nytast

God torsdagskveld🙄

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg