Du store alpakka…

Har sett på bilder av spreke folk på høge fjelltoppar i heile helga…
Fekk så smått litt dårleg samvit sjølv om formen ikkje er på topp

Trur knapt det har føltes så tungt opp på Einingsfjellet på lenge.
Vært både svett og fekk pusteproblem…
Lenge sidan sist fjelltur…

Kom meg no opp på eit vis

Supert på toppen…
Men var i grunnen glad eg kom meg heim att.
Skulder på at eg er sånn litt pjusk…
No er det TV.
Valgkrangel i Sverge og skal vi danse…
Her tek ein med det meste…
Stappmett…Bakdelen med frisk luft.
Vert svolten

No vert eg her resten av kvelden.
Lurer på kva ver vi får imorra

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg