God morgen Norge

Oppe lenge før fuglane idag.
Turen vart avlyst så er fortsatt ikkje komme lenger enn til sofaen.
Ute skin sola tappert gjennom skyene.
Litt småforkjøla så er nok greit å ikkje  
Gå på Alden.
Veret vart litt før usikkert.

Hadde meg ein tur i hagen til naboen igår.
Fekk lov altso.
Ikkje rare greiene som veks hos meg.
Vurderer om eg skal ta meg ei stripe etter vegen eller sove litt til.
Trur eg vel det siste…får sjå…
Travel dag i morgon så greit med roleg dag idag.

God søndag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg