Senga er no god

Ikkje noko luksusrom.
Ingen komfort kan du sei.
Lukter i dusjen…
Men senga er god.
Liker ikkje å sitte på pinnestol så då er senga einaste alternativet.

Har vore Thon-medlem lenge eg…
Men no var eg visst satt ut av drift.
Eg låg der med alle opplysningar men …men vart no aktivert😃
No lever eg no endå trur eg…
Jaja…
Har ikkje så mykje tid å slå ihel.
Ikkje noko avslapping å vere på kurs akkurat…
Lang dag til 17.30…
Ikkje så mange celler som er aktive normalt…og halv seks var det knapt ei som var våken

Vore så flink å trimma 1time og..
Var ikkje anna val i grunnen…
Trim og trim fru Blom.
Gjekk no på tredemølle…
Men godt fornøgd med eigen innsats😎
Dusja og no kjempar eg med søvnen..
Middag 20…
Aner ikkje ka
Åt no godt til lunch…

Trur eg skal legge meg tidleg.
Starter halv ni imorra…
Ikkje nokon ungdom lenger….

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg