Vinnerlykke og arbeidshelg

Har landa som eit slakt i sofaen..
Dvs..det er lenge sida…
Litt småforkjøla og sliten..
Men gamla har vunne idag.
På lynlotteriet til helselaget.Demensaksjonen.
Attpå til slo eg til med 55 kroner i lotto.
Har feira med popkorn og smågodt til det taut ut øyrene…

Korleis folk får energien sin frå er meg ei gåte…
Men har det heilt greit i sofakroken.
Seinvakt imorra og det skal bli godt…
Litt meir i min modus…
Har ikkje gjort ein skit etter eg kom heim..
Rett og slett berre ete og slappa av.
Og syns det er heilt greit.
Regnet høljer ned som vanleg…

No er det krim.Vera😁
Tulla meg inn i teppet og godt mulig eg sovner her eg ligg.
Livet er ikkje så verst😋

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg