Stille og fredeleg

Vinden har stilla for denne gang.
Regnet piska ned ,men så lenge regnet kjem frå oven og ikkje frå sida så går det no i grunnen greit.

Rusla meg ein tur etter vegen og kjent på stillheita ein søndag føremiddag.
Roen senkar seg i kroppen og eg kjenner at eg har det bra..
Hadde det ikkje vore for gnagsåret..
Jau eg har plaster på.Skikkelege sokkar og.som ikkje sig ned.
Det var det eg ikkje hadde då eg fekk det..
Men ellers går det greit

No nyt eg kaffien og pleier meg sjølv.

God søndag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg