Søndag er kos

Herleg med late søndager.
Fått raspeballer hos naboen❤
Litt bortskjemt.
Rydda litt i rotet mitt og slapper av.
Litt sol og litt regn.
Haust.

Skjønner ikkje heilt korleis ein får heilt strøkent på kjøkkenet.

Jaja..
Litt nytt og litt gammalt kjøkkenet mitt.

Vakkert.

Hadde no i grunnen tenkt å lage middag sjølv,men når naboen fekk besøk så vart det middag på meg og.
Kjempegodt var det og.

Håndball på TV.
Gardina ligg no her visst eg får ånden…
Trur eg må ta meg sjølv i nakken…
Bestillte meg genserpakke på nett…
Las etterpå at den var liten i størrelsen…Jau…

Kim Larsen har takka for seg…
Har høyrt mykje på sandane hans framigjennom..
Funne roen i sofakroken.
Fått fyr i ovnen.
Gamla nyt tilverelsen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg