Gjer det eg ikkje kan

Strikka meg gensar
Mønster og eg er ein heller dårleg kombinasjon.
Er som den hersens tråden stritter imot og dreg seg ihop berre på pokkerskap…
Men …det får stå sin prøve…
Var i grunnen kjekt….hadde det ikkje vore for stramming…
No må det festast endar,dampas i fasong….det sto i mønsteret…og…så får ein no sjå…
Har bestillt meg tråd til ein ny…

No har eg funne eit nytt prosjekt…
Noko må ein ha på nevane….

Vinteren er i emning og i helga skal vi få sol….
Berre velstand.
Ny rådmann eller dame har vi og fått i kommunen.
Desverre er ikkje økonomien noko å skryte av…
Men er vel slik i mange kommunar

2 kommentarer
    1. Så fin genseren ble!! Ser ut som du kan synes jeg 🙂 Jeg er dårlig på mønster selv. Hvis jeglaget selv er det greit, men å sitte og lese mønster..nei takk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg