Kroppen skranter og tennene med😋

Men no er gamla fornøgd,med veret og livet sånn generelt.
Jaja…kroppen skranter og tennene med.
Vekta går opp og hukommelsen ned..
Men…sånn er livet.

Når då ein endeleg har fri på ein av dei få dagane sola skin…
Jau då koser gamla seg…

Gjeld å gripe dagen og peanøttposen😂

Stor sofa med plass til alt eg treng…
Nokon kaller det rot..
Eg kaller det planlegging til avslapping😁
Skal vi danse på TV.

Vore på butikken og henta meg pakke med tråd idag…
Fekk den trua på meg sjølv etter genseren…
Kva det skal bli…
Litt usikker for trudde eg hadde bestillt litt andre farger…
Jaja…
Men i kveld skal eg hekle

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg