Sint,frustrert og oppgitt

Her er grunnen.
Etter å ha oppførd seg skikkeleg i snart eit halvt år er det slutt.
Så snart vi bikker under 5 grader får Larris angst…
Og til det grader…
Blinker med alt den har,nekter og starte og roper på..kontakt forhandler…
Fy f…. seier eg
Etter timesvis ute i kulden i helga for å lokke og lure….og det etter seinvakt..fekk vi oss heim..
Men idagtidleg fekk Larris aldeles hetta…det kan ein trykt sei gamla fekk og…
Larris gaulte og skreik på forhandlarhjelp..
Nekta å la seg slokke og..
Det lynte kraftig frå toppen til gamla…der eg måtte ringe rundt til naboane  i håp om at nokon kunne få meg på jobb…
Klarer vekke ho mor..
Verkstaden er jo stengt i helgane…
Skal ringe i morra tidleg.
Forrege vinter meinte dei det var batteriet på nøkkelen…
På ein ny bil liksom…
Kva dei no trur det er det må Vårherre vite..
Eg er forbanne over å ha kjøpt ein sommarbil…
Det eg treng er ein pålitelig vinterbil..
Sånn skikkeleg mandagsbil er det….eyxxyr

Måtte gå av meg litt frustrasjon.
Skal ringe i morgon…
Langt til Førde…og eg er avhengig av bil….

Jaja….
Tuneren på TV så og takk for seg…
Lurer på kor mykje gale eg har gjordt med den dårlege karmaen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg