Larris har virus og gamla frys

Ikkje heilt i høgget nokon av oss..
Larris hadde ein eller annan koblingsfeil på hybriden.
Sikkert som å ha krystallsykja.
Kvifor dei oppdaga det først no…det er uvisst.
Mistenker dei for å ha konkludert med at det var eg som var problemet sist vinter..
At eg ikkje er god det veit eg..treng ikkje på Toyota for å vite det😂

Idag har eg fått behandling for tannkjøtbetennelsen og for muskulaturen.
Godt bedøvd i halve ansiktet var det ikkje snakk om matinntak…
Tok det att heime…nesten ihelsvolten.

Fekk haik med naboane heim…
No er eg rett og slett slakk

Prøver å sjå TV gjennom nettet…
Det er håplaust.
Ovnen prøver så godt den kan å få varmen i ein slakk skrått…
Håplaust

Larris vart kanskje i orden til helga.
Mulig eg får tuneren og ..Vert jo reine julekvelden.

Ikkje gjordt noko til jul..
Kjøpte meg no adventslys idag.
Noko berre det.
Jula kjem uansett den😊

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg