Sjakk og advendstjerne

Sjakk.Hurtigsjakk.
Det er tingen.Går fort nok til at eg ikkje vert lei.

Fått tuner idag og jr har montert.
Han henger opp adventstjerns mi i same slengen.

Litt av ein latter på ein av desse sjakk komentatorane.
No heier eg litt her eg sit.
Ute er det vind som riktig koster rundt hjørne.

Lurer på kor eg har den brikka som eg har adventslys på…..
.Det kan bli det neste mysteriet.
Sist sett i januar…
Lys har eg jo kjøpt….
Dukker vel opp eindag
.

No kan advendt komme.
Eg er nesten klar…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg